DISTANCES LĪGUMS UN PRIVĀTUMA POLITIKA
DISTANCES LĪGUMS
par preču un pakalpojumu iegādi interneta veikalā Laimigssuns.lv
SIA “Laimīgs suns”, reģistrācijas Nr. 40203568962, juridiskā adrese Pēkšēna ielā 10, Rīgā, LV-1006, turpmāk tekstā – Pārdevējs, un persona, kas iegādājas preces, digitālos pakalpojumus un pakalpojumus, visi kopā turpmāk testā - Produkti, savam patēriņam interneta veikalā Laimigssuns.lv, turpmāk tekstā - Pircējs, tekstā katrs atsevišķi saukts Puse, un kopā – Puses, noslēdz šādu līgumu, turpmāk tekstā Līgums:
Līgumā lietoti šādi termini:
Preces – fiziskas lietas, kas iegādājamas interneta veikalā Laimigssuns.lv.
Digitālie pakalpojumi – apmācības un semināri, kas iegādājami un skatāmi interneta vidē.
Pakalpojumi – konsultācijas, pastaigas, semināri un citi pakalpojumi, kas tiek sniegti klātienē.
1. Vispārīgi noteikumi
1.1. Pircējs pērk un Pārdevējs pārdod Produktus interneta veikalā Laimigssuns.lv atbilstoši norādītajam Produktu aprakstam un šī Līguma noteikumiem.
1.2. Pircējs var iegādāties Produktus interneta veikalā Laimigssuns.lv, tikai iepriekš iepazīstoties un piekrītot šī Līguma noteikumiem. Veicot samaksu par precēm, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šī Līguma noteikumiem un tie viņam ir saprotami.
2. Produktu iegāde
2.1. Pircējs var iegādāties Produktus interneta veikalā Laimigssuns.lv bez reģistrācijas.
2.2. Veicot pirkumu, Pircējs aizpilda elektronisku veidlapu, kurā norāda savus personas datus, kontaktinformāciju, piegādes veidu un adresi. Par datu sniegšanas pareizību ir atbildīgs Pircējs.
2.3. Pirms Pakalpojuma iegādes Pircējs rezervē izvēlētā Pakalpojuma sniegšanas datumu interneta veikala Laimigssuns.lv laika kalendārā, norādot savu vārdu, uzvārdu, suņa vārdu un kontaktinformāciju.
2.4. Par katru Pircēja veikto pasūtījumu tiek slēgts jauns Līgums.
2.5. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Pircējs līdz galam ir noformējis savu pasūtījumu:
-
aizpildījis preču grozu;
-
norādījis savu kontaktinformāciju, piegādes informāciju;
-
izvēlējies piegādes veidu;
-
iepazinies ar šo Līgumu;
-
izvēlējies samaksas veidu.
2.6. Samaksu par Produktiem iespējams veikt tiešsaistē interneta veikalā Laimigssuns.lv, norēķinoties ar maksājumu karti, ar pārskaitījumu vai ar maksājumu karti Pārdevēja birojā.
2.7. Pēc Līguma noslēgšanas Pārdevējs uz norādīto e-pasta adresi nosūta rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski bez rekvizīta paraksts un tiek uzskatīts par attaisnojuma dokumentu atbilstoši Grāmatvedības likuma 11.panta 7.daļas 1.punktam.
2.8. Samaksa par Produktiem veicama ar priekšapmaksu rēķinā norādītajā termiņā atbilstoši izvēlētajam samaksas veidam. Ja samaksa šajā termiņā netiek veikta, rēķins tiek anulēts.
2.9. Produkti Pircējam tiek piegādāti tikai pēc samaksas veikšanas. Samaksa uzskatāma par veiktu brīdī, kad nauda tiek saņemta Pārdevēja kontā.
2.10. Līgums ir spēkā līdz šo Līguma noteikumu izpildīšanas brīdim. Līgums uzskatāms par izpildītu brīdī, kad Produkti ir nodoti Pircējam atbilstoši Līgumam un Latvijas normatīvajiem aktiem.
2.11. Pircējs Produktus iegādājas privātajam patēriņam, kas nav saistīts ar tā saimniecisko vai profesionālo darbību. Nopirktos Produktus ir aizliegts izmantot tālākpārdošanai vai citiem komerciāliem mērķiem. Pārdevējam ir tiesības atteikt pārdot Produktus Pircējam, ja tam rodas aizdomas par Produktu izmantošanu Pircēja komerciālajiem mērķiem.
2.12. Gadījumā, ja tiek konstatēts, ka Produkti tiek izmantoti komerciāliem mērķiem, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt Pircējam segt radušos zaudējumus.
3. Pircēja tiesības un pienākumi
3.1. Pircējam ir šādas tiesības:
3.1.1. iepirkties interneta veikalā Laimigssuns.lv atbilstoši Līgumam, citiem Pārdevēja nosacījumiem un spēkā esošajiem Latvijas normatīvajiem aktiem;
3.1.2. atkāpties no noslēgtā Līguma, par to ne vēlāk kā 14 dienu laikā rakstiski informējot Pārdevēju atbilstoši Ministru kabineta noteikumos Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu" noteiktajai kārtībai;
3.1.3. pieprasīt Pārdevējam apmainīt sabojātu Preci vai samazināt tās cenu proporcionāli bojājumam, vai izbeigt Līgumu un pieņemt Preci atpakaļ, lai Pircējs varētu izmantot precēm piemērojamo garantiju atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem. Digitālā pakalpojuma iegādes gadījumā – pieprasīt Pārdevējam novērst tehniskus bojājumus/traucējumus, kas radušies pakalpojuma saņemšanā Pārdevēja vainas dēļ (piemēram, neatveras videofails, neatveras interneta vietne v.tml.). Pakalpojuma sniegšanas gadījumā – pieprasīt Pārdevējam samazināt Pakalpojuma cenu par neatbilstoši sniegta Pakalpojuma daļu vai tā vietā sniegt citu līdzvērtīgu atbilstošas kvalitātes Pakalpojumu;
3.1.4. izmantot citas tiesības atbilstoši Līgumam un/vai Latvijā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
3.2. Pircējs apņemas:
3.2.1. apmaksāt par pasūtītajiem Produktiem un to piegādi un pieņemt pasūtītos Produktus;
3.2.2. pārbaudīt Produktus, tos saņemot, un informēt Pārdevēju par bojājumiem, acīmredzamiem defektiem vai modeļa atšķirībām no tā, ko Pircējs pasūtījis interneta veikalā Laimigssuns.lv, rakstot uz e-pastu laimigssuns@gmail.com;
3.2.3. saņemt Preces uzreiz pēc informācijas saņemšanas par to, ka Preces ir gatavas saņemšanai atbilstoši izvēlētajam piegādes veidam;
3.2.4. segt Preču atpakaļatdošanas izmaksas;
3.2.5. ievērot citas Līgumā un spēkā esošajos Latvijas normatīvajos aktos noteiktās prasības.
4. Pārdevēja tiesības un pienākumi
4.1. Pārdevējam ir šādas tiesības:
4.1.1. aizliegt iepirkumus, kas veikti ar komerciālu mērķi, piemēram, veikt Produktu tālākpārdošanu v.tml.;
4.1.2. mainīt Līguma noteikumus, Produktu cenas, pirkuma noteikumus un nosacījumus un/vai citus ar interneta veikala Laimigssuns.lv saistītus norādījumus, publicējot šādas izmaiņas interneta vietnē Laimigssuns.lv. Izmaiņas stājas spēkā kopš to publicēšanas brīža; šādas izmaiņas neietekmē Līgumus, kas noslēgti pirms izmaiņu spēkā stāšanās.
4.2. Pārdevējs apņemas:
4.2.1. cienīt Pircēja privātumu un sargāt Pircēja datu konfidencialitāti atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem un Pārdevēja Privātuma politikai;
4.2.2. ja Pārdevējs kāda objektīva un pamatota iemesla dēļ nevar pārdot Pircējam pasūtīto Produktu, Pārdevējs par pasūtījumu samaksāto summu atmaksā Pircējam ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā uz to pašu konta numuru, no kura saņemta samaksa par konkrēto pasūtījumu;
4.2.3. gadījumā, ja rodas kādas tehniskas problēmas Digitālā pakalpojuma nodrošināšanā, novērst šos traucējumus pēc iespējas īsākā laikā savu iespēju robežās.
5. Pakalpojumu sniegšana
5.1. Pakalpojuma sniegšana tiek veikta rezervētajā laikā un vietā.
5.2. Ja Pircējs veicis samaksu par Pakalpojumu, bet objektīvu iemeslu dēļ šajā laikā nevar ierasties un iepriekš par to pabrīdina Pārdevēju un Puses vienojas par citu Pakalpojuma sniegšanas laiku.
5.3. Ja Pircējs veicis samaksu par Pakalpojumu, bet rezervētajā laikā neierodas saņemt Pakalpojumu un par to nav brīdinājis Pārdevēju, samaksa par veikto Pakalpojuma rezervāciju Pircējam netiek atgriezta.
6. Digitālo pakalpojumu piegāde
6.1. Digitālie pakalpojumi tiek piegādāti bez maksas uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
6.2. Digitālie pakalpojumi tiek piegādāti 1 darba dienas laikā pēc samaksas veikšanas uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
6.3. Digitālie pakalpojumi tiek uzskatīti par piegādātiem brīdī, kad uz Pircēja norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts pakalpojuma tiešsaistes links.
6.4. Digitālā pakalpojuma saņemšanas pierādījums ir pakalpojuma linka nosūtīšana uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
6.5. Ja uz Pircēja norādīto e-pastu adresi ir nosūtīts pakalpojuma tiešsaistes links, Pircējs atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem turpmāk nevar izmantot atteikuma tiesības.
7. Preču piegāde un saņemšana
7.1. Preču piegāde tiek veikta tikai Latvijas teritorijā un tā tiek nodrošināta ar pasta komersanta starpniecību, piegādājot uz pakomātu. Preču piegāde ir maksas pakalpojums. Piegādes cena ir uzrādīta interneta veikalā Laimigssungs.lv pie konkrētās Preces apraksta, kad izvēlēts piegādes veids.
7.2. Preci bez maksas var izņemt Pārdevēja birojā Šmerļa ielā 3, Rīgā, LV-1006, iepriekš vienojoties par Preces izņemšanas laiku.
7.3. Preces piegādes laiks ir norādīts interneta veikalā Laimigssuns.lv pie katras konkrētās Preces apraksta.
7.4. Pārdevējs Pircēju pa e-pastu un/vai pa tālruni informē par Preces piegādes datumu un laiku. Puses var vienoties arī par atšķirīgu Preču piegādes laiku.
7.5. Pārdevējs nevar garantēt, ka Preces visos gadījumos tiks piegādātas atbilstoši norādītajam piegādes laikam, īpaši tad, ja pasūtītās Preces nav Pārdevēja noliktavā. Pārdevējs apņemas savu iespēju robežās gādāt, lai Preces tiktu piegādātas pēc iespējas īsākā laikā.
7.6. Ja Preces piegādā, izmantojot pasta komersanta pakalpojumus, tad pasta komersanta informācijas sistēmā norādītā informācija par Preces nodošanu un saņemšanu tiek uzskatīta par apliecinājumu Preces nosūtīšanai/saņemšanai.
7.7. Ja Pircējs Preci izņem Pārdevēja birojā, tad, izsniedzot/saņemot Preci, tiek parakstīta preču pavadzīme, kas kalpo kā apliecinājums Preces saņemšanai.
7.8. Ja Pircējs nepaņem iegādātās Preces 14 dienu laikā pēc tam, kad ticis informēts par pasūtīto Preču sagatavošanu saņemšanai, Pirkums tiek atcelts, un Pārdevējs sazinās ar Pircēju, lai vienotos par Pirkuma atcelšanu un Pircēja samaksātās naudas atmaksu, izņemot Preču piegādes maksu (ja attiecināms), 5 darba dienu laikā.
8. Produktu kvalitāte un garantija
8.1. Katra iegādājamā Produkta vispārīgās īpašības ir norādītas šī Produkta aprakstā interneta veikalā Laimigssuns.lv.
8.2. Ja pie Produkta apraksta nav norādīts citādi, uz Pircēja, kurš ir patērētājs, iegādātajiem Produktiem attiecas standarta Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktā 2 gadu garantija.
8.3. Produktu atbilstība līgumam tiek noteikta atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam.
8.4. Ja Preces ir neatbilstošas kvalitātes, Pircējam ir tiesības tās paturēt un daļēji atgūt samaksāto naudas summu, vienojoties par to ar Pārdevēju, vai atdot Preces un saņemt atpakaļ samaksāto naudas summu.
8.5. Ja Pakalpojums ir sniegts neatbilstošā kvalitātē, Pircējam ir tiesības daļēji atgūt samaksāto naudas summu, vienojoties par to ar Pārdevēju, vai tā vietā saņemt citu līdzvērtīgu atbilstošas kvalitātes Pakalpojumu.
8.6. Gadījumā, ja sniegts neatbilstošas kvalitātes Digitālais pakalpojumi, Pircējam ir tiesības prasīt likvidēt trūkumus, samazināt Digitālā pakalpojuma maksu vai atgūt par Digitālo pakalpojumu samaksāto summu.
8.7. Pārdevējs ir atbildīgs par Digitālā pakalpojuma piegādes dienā esošu neatbilstību, kas atklājas 2 gadu laikā no tā piegādes dienas. Ja Digitālā pakalpojuma neatbilstība atklājas 1 gada laikā pēc piegādes dienas, Pārdevējam ir pienākums pierādīt, ka piegādes laikā Digitālais pakalpojums ir bijis atbilstošs.
8.8. Līguma 8.7. punktā paredzētais pierādīšanas pienākums Pārdevējam nav saistošs, ja tas pierāda, ka Pircēja digitālā vide nav saderīga ar Digitālā pakalpojuma tehniskajām prasībām.
8.9. Pircēja pienākums ir sadarboties ar Pārdevēju, cik tas ir iespējams un nepieciešams, lai noskaidrotu, vai cēlonis Digitālā pakalpojuma neatbilstībai bija saistīts ar Pircēja digitālo vidi. Ja Pircējs nesadarbojas, pienākums pierādīt, vai neatbilstība pastāvēja, ir Pircējam.
9. Preču atkapaļatdošana
9.1. Atdodot Preces atpakaļ, Pircējs rīkojas atbilstoši šādiem nosacījumiem:
9.1.1. Precēm, ko atdod atpakaļ, ir jābūt oriģinālajā iepakojumā;
9.1.2. Precēm nav Pircēja radītu bojājumu;
9.1.3. Precēm jābūt nelietotām, pārdodamām (ar nebojātām etiķetēm, nenoņemtām aizsargplēvēm utt.). Šis nosacījums neattiecas uz Precēm, kas tiek atgrieztas garantijas laikā preču neatbilstošas kvalitātes dēļ;
9.1.4. atpakaļatdotajām Precēm ir jābūt saliktām tāpat, kā Pircējs tās saņēmis;
9.1.5. atdodot Preces atpakaļ, Pircējs uzrāda Pārdevējam Preces iegādi apliecinošus dokumentus (rēķinu, maksājuma uzdevumu) un aizpilda preču atpakaļatdošanas pieteikuma formu;
9.1.6. ja atpakaļatdotā Prece neatbilst Līguma 9.1.1.-9.1.4.punktā norādītajām prasībām, Pārdevējam, pieņemot Preci, ir tiesības pieprasīt Pircējam atlīdzināt Pārdevējam samērīgu summu par Preces vērtības samazinājumu, kas radies Pircēja darbību rezultātā, kuras nebija nepieciešamas, lai noteiktu Preces raksturu, īpašības un darbību.
9.2. Pirms Preču maiņas vai atpakaļatdošanas, Pircējs rakstiski sazinās ar Pārdevēju, un vienojas par Preču maiņas vai atpakaļatdošanas nosacījumiem un laiku.
9.3. Ja atpakaļatdotajām Precēm trūkst daļu, tās ir bojātas vai nekārtīgi un/vai neatbilstoši iepakotas, Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt šādas Preces un atmaksāt Pircēja samaksāto naudas summu par atpakaļatdodamajām Precēm.
9.4. Pircējs nevar atdot atpakaļ Produktus, kurus nav iespējams atdot atpakaļ atbilstoši spēkā esošajiem Latvijas normatīvajiem aktiem, piemēram, Pakalpojumu un/vai Digitālo pakalpojumu.
10. Pušu atbildība
10.1. Pircējs ir atbildīgs par savu sniegto datu precizitāti. Ja Pircējs sniedz neprecīzus pirkuma datus, Pārdevējs nav atbildīgs par sekām.
10.2. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies gadījumos, kad Pircējs nav izlasījis Līgumu.
10.3. Pārdevējs nav atbildīgs par saistību neizpildi attiecībā uz Līgumu vai Produktu nepiegādāšanu/novēlotu piegādāšanu, ja tas noticis trešo personu vainas dēļ vai tādu apstākļu dēļ, kurus Pārdevējs Līguma noslēgšanas brīdī nav varējis paredzēt vai kontrolēt un nav varējis novērst šos apstākļus vai to radītās sekas (force majeure). Ja minētie apstākļi pastāv ilgāk nekā 1 (vienu) mēnesi, Puses var vienoties izbeigt noslēgto Līgumu.
10.4. Pārdevējs neuzņemas atbildību par Pircēja interneta pieslēgumu, datora bojājumu u.tml. tehniskām problēmām, kas nav atkarīgas no Pārdevēja.
11. Saziņa
11.1. Pārdevējs sūta visus ziņojumus un citu informāciju Pircējam uz Pircēja norādīto e-pasta adresi. Tiek uzskatīts, ka Pircējs ir saņēmis informāciju 3 stundas pēc nosūtīšanas.
11.2. Pārdevējs nav atbildīgs par interneta savienojuma traucējumiem vai traucējumiem tīklos vai e-pasta vietnēs, kuru dēļ Pircējs nav saņēmis Pārdevēja ziņojumus.
11.3. Pircējs visa veida saziņai izmanto šajā Līgumā norādīto kontaktinformāciju un kontaktinformāciju, kas norādīta interneta veikala Laimigssuns.lv sadaļā “Kontakti”.
12. Noslēguma noteikumi
12.1. Uzskatāms, ka Pircējs rakstiski ir piekritis visai Pārdevēja interneta veikalā Laimigssuns.lv sniegtajai informācijai, šim Līgumam, informācijai par Pārdevēju, piedāvātajiem Produktiem un to īpašībām, procedūrai attiecībā uz Pircēja tiesībām atkāpties no Līguma, Pārdevēja sniegtajai garantijai.
12.2. Pircēja un Pārdevēja noslēgtā Līguma nosacījumus regulē spēkā esošie Latvijas normatīvie akti.
12.3. Visus strīdus un domstarpības, kas varētu rasties šī Līguma izpildes laikā, Puses risina savstarpēju pārrunu ceļā. Strīdi un domstarpības, par kurām nav panākta vienošanās pārrunu ceļā, tiks izskatītas Latvijas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
Līgums atjaunots 2024.gada 11.oktobrī
DATU PRIVĀTUMA POLITIKA
Šajā Datu privātuma politikā (turpmāk tekstā – Noteikumi) ir noteikta kārtība, kādā mēs, SIA “Laimīgs suns”, reģistrācijas Nr. 40203568962, juridiskā adrese Pēkšēna ielā 10, Rīgā, veicam personas datu apstrādi.
Šie Noteikumi attiecas uz tevi, ja esi fiziskā persona un veic preču vai pakalpojumu pirkumu, rezervē pakalpojumu vai piesakies jaunumu e-pastiem interneta vietnē Laimigssuns.lv.
Mēs veicam tavu datu apstrādi tādēļ, lai piegādātu preces vai pakalpojumus atbilstoši Latvijas normatīvo aktu un Attālinātā līguma prasībām. Nekādiem citiem nolūkiem dati netiek apstrādāti.
Kādus datus mēs ievācam un kāpēc?
Lai veiktu pirkumus, tev ir jānorāda šādi dati:
-
vārds, uzvārds,
-
dzīvesvietas adrese,
-
piegādes adrese,
-
telefona numurs,
-
e-pasts.
Šie dati ir nepieciešami, lai mēs varētu noformēt tev pirkumu un to piegādāt. Šo datu nepieciešamību nosaka Latvijas normatīvie akti.
Ja maksājumu veic ar karti, tev jānorāda maksājumu kartes informācija. Šie dati nepieciešami, lai varētu veikt maksājumu tiešsaistē. Tu pats vari izvēlēties, vai šos datus saglabāt Laimigssuns.lv vietnē nākamajiem pirkumiem vai nē.
Lai skatītos video seminārus vietnē Laimigssuns.lv, tev jānorāda sava e-pasta adrese, jo uz to mēs nosūtām iegādātā pakalpojuma lietošanas informāciju. Šie dati nepieciešami, lai mēs varētu nodrošināt pakalpojuma sniegšanu.
Lai rezervētu laiku konsultācijām, pastaigām vai citiem mūsu pakalpojumiem, tev ir jānorāda šādi dati:
-
vārds, uzvārds,
-
telefona numurs,
-
e-pasts,
-
tava suņa vārds.
Šie dati nepieciešami, lai varētu sazināties ar tevi, uzzināt vairāk par tavu mīluli pirms tikšanās un vienotos par pakalpojuma sniegšanas laiku. Šie dati nepieciešami, lai nodrošinātu pakalpojuma sniegšanu.
Ja vēlies saņemt informāciju par mūsu jaunumiem, produktiem vai kādiem speciāliem piedāvājumiem, tev ir jānorāda sava e-pasta adrese un telefons. Šie dati nepieciešami, lai nodrošinātu izvēlētā pakalpojuma sniegšanu.
Kas lieto datus un kā tie tiek aizsargāti?
Tavi dati tiek izmantoti juridisko saistību nodrošināšanai, preču piegādāšanai, pakalpojumu sniegšanai un nodrošināšanai, kā arī lai sazinātos ar Tevi. Piekļuve tiem ir tikai mūsu darbiniekiem, partneriem, ar kuriem sadarbojamies, lai nodrošinātu pasūtīju izpildi, piemēram, pasta komersantiem, kas piegādā tev preces, vai maksājumu pakalpojumu sniedzējiem, kas nodrošina tiešsaistes maksājumus.
Mēs veicam saprātīgus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu tavus datus no nesankcionētas piekļuves, nejaušas nozaudēšanas, izpaušanas vai iznīcināšanas.
Visi dati glabājas drošos datoros, serveros, kas tiek aizsargāti ar parolēm, ugunsmūriem u.c. atbilstoši mūsdienu tehnoloģijām. Datus mēs un mūsu sadarbības partneri glabā serveros Eiropas Savienības teritorijā.
Mēs nododam tavus personas datus valsts un pašvaldību iestādēm un citām personām, kas pilda tām ar likumu uzticētās funkcijas, pēc to likumīga pieprasījuma vai lai ievērotu mūsu likumīgās intereses, kas saistītas ar juridisku prasību izvirzīšanu un aizstāvību.
Cik ilgi tiek glabāti dati un kad tie tiek dzēsti?
Datus mēs glabājam tik ilgi, cik noteikts Latvijas normatīvajos aktos (Grāmatvedības likums, Patērētāju tiesību aizsardzības likums u.c.). Pēc noteiktā personas datu glabāšanas termiņa dati tiks izdzēsti.
Kādas ir tavas tiesības?
Tev ir tiesības pieprasīt mums informāciju par savu datu apstrādi.
Tu vari pieprasīt, lai mēs izlabojam nepareizus personas datus, vai uz laiku apturēt savu datu apstrādi, piemēram, ja mainās kontaktinformācija.
Tev ir tiesības uz tavu personas datu dzēšanu, izņemot gadījumā, ja apstrāde ir nepieciešama, lai pildītu likumā noteiktās prasības vai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības.
Tev ir tiesības iebilst pret to, ka mēs apstrādājam tavus datus, piemēram, tiešā mārketinga nolūkos. Jebkurā laikā tu vai atsaukt piekrišanu savu datu apstrādei.
Lai īstenotu minētās tiesības, lūdzu iesniedz mums rakstisku pieprasījumu uz e-pastu laimigssuns@gmail.com ar drošu elektronisko parakstu.
Tev ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijā, ja uzskati, ka mēs neapstrādājam datus atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Datu privātuma politikas atjaunošana
Mēs šos Noteikumus regulāri pārskatām un atjauninām. Šo Noteikumu grozījumi un/vai papildinājumi stāsies spēkā brīdī, kad tie tiks pulbicēti interneta vietnē Laimigssuns.lv. Lūdzu regulāri pārlasi šos Noteikumus, lai pārliecinātos, ka esi iepazinies ar jaunāko versiju.
Ja tev rodas kādi jautājumi par personas datu apstrādi, sazinies ar mums e-pastā laimigssuns@gmail.com.
Noteikumi atjaunoti 11.10.2024.